9 feb. 2010

My Dream



Hmm, imi umbla prin cap de ceva timp o chestie, care o poate fi cosiderat ca fiind visul meu. Este vorba despre ce o sa fac eu dupa ce termin scoala. 

Visul meu suna cam asa: In prima faza sa imi gasesc un job bun, in afara tarii, normal, un job care imi permite  sa cheltuiesc, sa trimit bani in tara si sa pot sa si economisesc ceva. Sa practic aceasta meserie ceva timp, iar mai apoi sa ma intorc in tara si sa deschid un fel de Moive-Bar. Un bar micut, unde servesti o bautura alaturi de prieteni tai, o cafea de dimineata, sa te imbeti de supararea sau de bucurie, s.a.md. Iar intr-o alta incapere in jur de 20 de fotolii, o plazma imensa sau un video-proector, unde in fiecare seara sa se difuzeze un film. In fiecare zi o alta tema, filme noi si vechi, povesti de iubiri si actiune, tot tacamul. Daca as avea acum ocazia si bani sa o fac, cred ca ar avea mare succes, avand in vedere ca in orasul semaforizat in care stau nu detine nici macar un cinematograf. Iar pentru mine ar fi un vis care ar devenit realitate. Daca toate merg conform planului, s-ar putea sa am un Movie-Bar in aproximativ 4 ani. Totusi, nu i-am gasit inca un nume, insa sper ca la asta o sa ma ajutati voi :D Ce nume ati da la un asemenea loc?

4 comentarii:

  1. O sa sar intai peste intrebarea ta, urmand sa revin la ea. Deci, e o idee buna si se prea poate sa devina una geniala, dar sper ca stii ca daca realizezi asta, alti 150 de patroni o sa-ti fure ideea in scurt timp. Oricum, keep up the good work!

    Revenind la intrebare, cred ca cel mai potrivit nume este Movie-Bar insusi, sau Cinema-Bar, sau ceva...

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu personal as denumi barul asta "Art cafe". Imi place cum scrii, scrii frumos. Si ai vise frumoase, iti urez sincer sa te ajute Dumnezeu sa ti se implineasca. :):*

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai eu sper sa reusesti sa faci chestia asta. ( idee de nume nu prea am) :))

    RăspundețiȘtergere
  4. ah . clar ca o sa-ti se fure ideea . dar vi la Curtici ( jud Arad ) si iti implinesti visu ..ca nici aici nu e Cinema .o sa mearga treaba :) ..Si un nume :-? movie-bar all inclusive! ( fiind vba de bauturii,cafea,etc etc ! + cum zicea cel de sus movie-bar) :*

    RăspundețiȘtergere