29 mai 2010

1:23 p.m

E sambata, ora 1:23 noaptea. Dupa cateva ore bune de fotbal, nu prea mai are omul chef sa iasa mai nicaieri, mai bine stau pe curul meu si lenevesc putin, oricum mi-s satul de cluburi si de fite.

Fara somn si cu un calc infect, n-am avut de ales decat sa ma uit la Eurovision. Si ghiciti ce? Romania a iesit pe locul 3. O performanta notabila, avand in vedere ca dupa acel loc 3 al lui Sistem in colaborare cu Luminita Anghel de acum 5 ani, Romania a cam disparut de pe radarul Eurovisionului. Felicitari lui Ovi si Paulei Seling. Mai multe detalii despre asta maine cand sunt mai vioi.

Cautand chestii noi din plictiseala, am dat peste videoclipul melodiei Azi nu, care a aparut pe youtube de 3 zile si deja are aproape 40 de mii de vizualizari.

Clipul:

E interesant, desi se putea si mai bine.

Acum ma duc in pat, poate dau de-o oaie neagra in numaratoarea mea si adorm :)

Gudnait.

Un comentariu: