8 sept. 2010

Vara trecuta vs Vara asta

Hmm, o leapsa interesanta pe care am primit-o de la Balaurita, care suna cam asa:

Descrie vara trecuta(2009) in 3 idei, descrie vara tocmai incheiata in alte 3 idei si da o concluzie in inca 3 idei.

Vara trecuta:

Incepuse excelent, in ultima zi de scoala prezentandu-ma la strand, ca sa fiu sigur ca a inceput vara.

Am fost la Voronet,  unde m-am simtit excelent alaturi de prieteni dragi, cu aceasta ocazie am reusit sa adaug un nou oras in palmaresul "Vizitate", Vasluiul fiind incercuit.

Am petrecut, am ras, m-am imbatat, am facut chestii necomerciale si multe alte chestii interesante.


Vara asta:

Am terminat liceul, am luat bacul fara sa invat, nu m-am agitat in aceasta privinta si cred ca pot sa incep o fila noua din viata mea, ca student de aceasta data.

Am fost si in acest an la Voronet, insa de aceasta data pe alta ruta, Suceava fiind punctul ne mai atins pana acum, reusind si de aceasta data sa trezim intreg Voronetul si sa ne distram pe cinste.

Dupa ce m-ai toata vara am chefuit si am incercat sa iubesc, am fost si cateva zile la tara, unde m-am relaxat si mi-am reincarcat bateriile.


Concluzia:

Veriile mele de obicei sunt foarte asemanatoare, dar totusi diferite.

Fiecare vara are ceva special, care nu poate fi scris.

Sper ca in urmatoarele dati sa fie cel putin la fel ca cele 2 descrise mai sus.


Leapsa merge la cine vrea :)


Cius.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu