1 nov. 2010

They are in our lives.

Aici vorbesc de actorii din filme, seriale si diferite emisiuni. Uneori ne intristeaza, alteori ne bucura, ne dau vesti bune, ne fac sa radem, dar cel mai important, ne dau lectii de viata! 

Eu cel putin asa cred, asta pentru ca stau destul de bine in materie de filme si seriale, zic eu. Si pentru asta, ca sa nu ziceti ca sunt zgarcit, impartasesc si cu voi unele din serialele mele, care mi-au placut mult si am invatat cate ceva din ele.


1. One Tree Hill















De One Tree Hill am dat la TV, unde mergea primul sezon pe un canal, si mi-a atras atentia, pentru ca era vorba de adolescentii din liceu si multitudinea de probleme de care aveau mereu parte. E drama, insa e o drama buna! Pentru cei care nu cunosc serialul, o sa il caracterizez in cateva cuvinte. Are 8 sezoane, si cel mai probabil o sa-l prinda si pe al 9-lea. In prima faza este vorba de 2 frati, doar tatal fiind comun. Cei 2 intial se urasc, insa prin sezonul 2, Lucas si Nathan incep sa se inteleaga, jucand amandoi in aceiasi echipa de baschet al liceului. O sa apara fel si fel de relatii, de pe urma carora vor invata toti, fiecare ajungand sa fie aproape cu fiecare. Momentan, din "staff-ul" vechi au mai ramas doar Nathan, Haley si Brooke. Este un serial cu fel si fel de rasturnari, si cu problemele reale a unui adolescent/adult/parinte. Eu il recomand, mai ales ca vin acum zilele friguroase, numa bune de stat in casa.


2. Survivor











Cel mai cunoscut reality-show este cu siguranta Survivor! Pe mine m-a captat de la primul sezon, asta prin 2000, pe cand asteptam cu nerabdare fiecare episod cu sufletul la gura. Momentan Survivor se bucura de o multime de fani, ajungand la sezonul cu numarul 21. Conflictele, probele, aliantele si multe alte lucruri fac ca Survivor sa fie in continuare vizionate de o groaza de fani. Gasiti pe filelist aproape toate sezoanele, in caz ca va plictisiti.


3. V



















V este un serial relativ nou, avand premierea in 2009, si doar un sezon iesit. Mie mi-a placut ca in serial este vorba de catre venirea extraterestrilor pe plantea noastra scumpa, incercand sa ne umple de texte precum "Am venit cu ganduri pasnice" ei insa cunosc Terra foarte bine, deoarece au fost printre noi tot mereu. Vizitatorii sunt personaje pasnice la suprafata, Anna(Morena Baccarin), conducatoarea lor fiind una din cele mai fine si blande actrite din cate stiu. Suspansul e la el acasa in acest serial, care are un alt scenariu a venirii extraterestrilor  decat cele cunoscute de noi toti. Premierea sezonului 2 va fi chiar in aceasta luna.


4. Life UneXpected








Un alt serial care imi place foarte mult este LUXIn serial este vorba de o fetita, care la nastere a fost dat la adoptie, asta pentru ca mama avea doar 16 ani atunci cand a nascut-o. La implinirea a aproape 16 ani, fetita deja matura, pe nume LUX, isi cauta tatal biologic incercand sa obtina emanciparea, fiind deja trecuta prin multe in viata. In cele din urma, tatal(Baze) si mama(Cate) revin si vor ca LUX sa fie din nou in custodia lor. De aici se pleaca multe controverse, pentru ca Cate urmeaza sa se casatoreasca cu logodnicul sau Ryan, care e in acelasi timp si colegul de la postul de radio unde lucreaza cei 2. Un serial care ofera lectii atat pentru copii in curs de maturizare, cat si pentru viitori parinti.

Pe langa aceste seriale am urmarit si inca urmaresc: Prison Break, CSI, Flash Forward, 90210, Heroes, Jericho, The Vampire Diaries, Hellcats. Unele s-au terminat, altele s-au anulat, unele inca ruleaza si vi le recomand in caz de chiar aveti nevoie de niste tratamente anti plictiseala.

Pe final, soundtrack-ul de la OTH:


gavin degraw - i don't want to be
Asculta mai multe audio diverse

Cius.



2 comentarii:

  1. sincer eu nu prea le am cu serialele si asta pentru ca nu prea am timp. atunci cand ma plictisesc imi caut tot felul de chestii de citit sau fug la ai mei in camera si stau jumate de ora pana imi aleg o carte sa citesc

    RăspundețiȘtergere
  2. Fiecare cum poate. Eu sunt cu serialele, nu prea am rabdare sa citesc. :)

    RăspundețiȘtergere