6 apr. 2011

Ce am mai vazut.

Si aici ma refer in materie de seriale si filme. In ultimul timp am cam neglijat partea mea cinefila, fiind ocupat mai mult cu alte chestii, mai profitabile. Totusi, din cand in cand am mai apucat si eu sa vad cate ceva. Filmele aparute in acest an pe mine nu prea m-au prins, doar vreo 2-3 care au reusit sa ma tina treaz pana la sfarsit.


Gnomeo & Juliet

Povestea piticilor de gradina mi s-a parut destul de interesanta, iar ideea filmului in sine a prins la mine. Gnomeo(piticul albastru) da peste o frumoasa...pitica, pe nume Julia(pitica rosie) si se indragostes-te de ea instantaneu, desi la inceput nu vrea sa admita acest lucru. Piticii de culoare albastra n-au suportat niciodata piticii de culoare rosie, si vice-versa, la fel cum nici stapanii lor nu se suporta in nici un chip. In cele din urma cei doi indragostiti sfideaza acesta rivalitate intre clanuri si isi gasesc propria gradina, unde nu se fac discriminari dupa culoare(albastra si rosie, normal). Un film animat care merita vazut doar pentru interpretii vocali, printre care se afla multi actori renumiti, dar si pentru ideea filmului arhi cunoscuta, insa totusi diferita.

Diary of a Wimpy Kid 2: Rodrick Rules

La prima parte am ras..de m-am tarat pe jos. O comedie care trage spre bine cunoscutul Home Alone X, insa in aceasta comedie copilul pica in plasa belelelor. A doua parte insa intra in actiune si fratele mai mare, care cum ii este prescris, trebuie sa il sacaie, altfel isi face de ras rasa de "frate mai mare". Un film ce merita vazut, zic eu, foarte folositor pentru a aduce buna dispozitie in casa.

 

I am Number Four

Trebuia sa ma uit si la un SF anul acesta, asa ca am ales acest film, care desi nu a avut un efect mare la inceput, dupa aparitia lui s-a starnit o adevarata "bataie" pe el. Filmul are calitati, cu o idee frumoasa, iar pentru cei pasionatide SF este recomandat. Un X-Men mai altfel, care are propria ideea. Noua copii, enumerorati de la 1 la 9 sunt trimisi de pe alta plantea, pe nume Lorien, unde razboiul a ucis toti locuitorii, ei fiind singuri supravietuitori. Acesti copii au puteri supranaturale, iar uciderea lor de catre dusmani este o munca dificila, ei fiind ucisi doar intr-o anumita ordine. Primi 3 s-au dus, povestea continua de la Numarul Patru.


Despre seriale o sa va povestesc altadata. :)


Cius.

7 comentarii:

  1. Nu am vazut decat al doilea film mentionat de tine si mi s-a parut ok. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Incearca si Gnomeo & Juliet, o sa ramai placut surprisa, zic eu :) Asta daca iti plac filmele animate.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am vazut nici unul dintre dar dupa descrierea facuta de tine cred ca am ce face astazi!
    Dragut blog :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Ei bine nu m-am uitat la niciunul, cu toate ca am tot vrut sa vad piticii. Dar acum mi-ai atras atentia si cu al doilea. Eu astept Rio (cred ca asa-i zice, cu papagalul albastru) si Kung Fu Panda 2.

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumos primul film:x

    RăspundețiȘtergere
  6. Irina, Rio cred ca este unul din cel mai asteptat animat, asta datorita publicitatii puternice. Eu mi-am propus sa il vad in premiera. Da nici piticii nu trebuiesc "neglijati", sunt a naibi de simpatici :)

    Christina, bine gandit filmul, si cum ziceam mai sus, sunt simpatici rau.PS: Welcome on my blog :)

    RăspundețiȘtergere