15 apr. 2010

I is for Iustin


Am observat o chestie interesanta la fata din tara minunilor care mi-a placut si mi-a atras atentia. Semnificatia primei litere din prenume. Zic ia sa caut si eu si sa vad daca se aseamana totusi cat de cat cu personalitatea mea, aflu cu stupoare ca in mare sunt chiar caracterizat in acele randuri. Iata ce spune:

Litera I
    Imprima o atitudine idealista si creativa. Oamenii de tip I sunt romantici si emotivi. Majoritatea au simt estetic si inclinatii artistice, iubesc armonia, eleganta si confortul.
Sunt afectuosi si intelegatori cu cei din jur, dar nu le place ca acestia sa interfereze cu libertatea sau cu planurile lor. Sunt inteligenti, insa le lipseste simtul
practic si curajul. Au o buna rezistenta fizica.


 Defecte: Cand nu se simt in siguranta, pot avea caderi nervoase, schim bari bruste de stare de spirit, devin timizi, irascibili si se ofenseaza usor.

Cei care ma cunosc pot confirma aceste lucruri, tin sa adaug fara rusine ca mereu incerc sa fiu in centrul atentiei, chiar si prin gesturi si vorbe care pot rani alte persoane. Asta e personalitatea mea, n-am ce sa-i fac. Nu ma schimb pentru nimeni si nimic, cine ma place, ma place asa cum sunt. :)

Un comentariu: