5 apr. 2010

Sms a Inviat! Adevarat a Inviat.

Cum zicea cineva, romanii sunt buni, dar la unele lucruri sunt cei mai buni, iar din aceasta cateogrie face parte si trimiterea sms-urilor de sarbatori. Romanii trimit sms-uri de Pasti si de Craciun pe baza faptului: El trimite SMS de Pasti, eu de ce nu?. Si uite asa suntem campioni internationali la trimis mesaje de sarbatori. Am primit si eu cateva, printre care:

Iepurasul mustacios, e de Paste norocos. Nu-ti lasa cadou in ghete, are el alte secrete: pasca, oul inrosit, cozonacul, mielul fript si un Paste Fericit!

De paste te provoc la concurs de spart oua. Am o presimtire ca voi fi cel mai bun sau ca te voi lasa sa castigi daca iepurasul ma va umple de generozitate si compasiune! Ce zici? Te risti?

Iti urez ca anul acesta, de Paste, ce nu-ti aduce iepurasul…sa-ti aduca … ajutorul lui!

M-a contactat iepurasul si mi-a zis ca eu o sa fiu cadoul tau de Paste. Sunt putin in dilema! Ar trebui ca in dimineata de Paste sa ajung in gradina ta dar parca tu nu ai gradina… sa vin pe balcon? Astept raspuns!

Sunt inventivi romani, ce mai, avand in vedere ca in 2005 intre 25 aprilie si 5 mai s-au trimis peste 30 de milioane de sms-uri, insumand doar cele 2 mari companii telefonice de pe atunci(orange si connex). Nici nu sunt curios cum stam acum, dupa 5 ani :))

Eu nu mi-s atat de credincios, si am cam sarit si peste acest "obicei" de a trimite sms-uri, pentru ca intr-un fel mi se pare si prostesc, avand in vedere ca acelasi text este citit de juma' de tara. Un simplu Paste Fericit este mult mai bine venit. :)

Asadar, Paste Fericit, desi a trecut in mare deja.


Un comentariu: