2 iul. 2010

Let's make it again a new revolution!


Gata! Azi am dat si ultimul examen la BAC. Geografia a fost relativ usoara, din puncutul meu de vedere. Estimez un 8, pe putin. Acum sa vedem ce ne zic "astrele" duminica, la afisarea rezultatelor. In medie sunt multumit de ce am stiut la BAC, avand in vedere ca n-am deschis nici macar o carte :) Am citit la Romana cate ceva pe net, in rest nimic. Nu sunt un adept al tocitului, asa ca nu ma puteam baza decat pe cele invatate la scoala. Noroc cu mintea mea incapatoare! Nu degeaba mi se zice micul filozof :P (mai sunt si modest). Nu ma mai chinui, merg sa-mi arat talentele la fotbal. Mai deschidem subiectul duminica, dupa afisarea rezultatelor.

Va las cu Viberi si Tara McDonald - Revolution - Imnul Liberty Parade 2009.

PS: E cu multe clase peste imnul de anul acesta. 


Cius.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu