6 iul. 2010

Oldies but Goldies!

Acum cateva zile stateam de vorba cu un vechi prieten si depanam amintiri, unele mai placute, altele nu prea, insa toate aceste amintiri cladesc ceva frumos facut de un grup de oameni, copii, care nu se vor uita. Cu aceste amintiri vin si cateva poze, care putin o sa para uzate, tehnologia ne fiind atat de avansata pe vremea aceea. 

Iata cateva poze:


Poza e facuta prin '60, cu colegul meu Ion, experimente la chimie. Tin minte ca saracul a ramas fara parul de pe cap si de pe fata in aceea zi. Frumos experiment a fost!

Poza de mai sus imi aduce aminte de vechea carciuma de la coltul strazii. Aveam o formatie si implicit multe fane. Ahh, ce n-as da pentru o zi din acele vremuri.

In poza de mai sus mi-am zis ca imi iau viata in mana, si era cat pe ce s-o turtesc. Nu pot sa trec cu vederea cat de buna calitate avea placa in vremurile acelea.

Cum vremurile trec si moda se schimba, am incercat sa ma adaptez. Iata una din cele mai controversate frizuri ale mele. Mereu ma intalneam cu fetele la suc si imi povesteau de afro-americanii aia smecheri cu vata de zahar in cap. Uite ca stiu si eu sa fiu dulce!

Piesa de rezistenta! Anii '90, cei mai frumosi! M-am rentors la frizura care mi-a adus faima si am decis sa nu imi mai dezamagesc fanele, sa le fac pe plac si sa fiu fermecator ca pe vremuri. 


PS: Modestia nu are loc in acest articol.

PS2: Pentru mai multe detalii try to book yourself.


Cius.











7 comentarii: