11 iul. 2010

Recomandare II

Pentru ca vremea ne este in continuare favorabila, am sa va recomand cateva filme pe care eu le-am considerat buncilele.


1. Remember Me













Mi s-a parut un film destul de interesant din 2 puncte de vedere. Am apucat sa-l vad pe Robert Pattinson, vampirul vostru(al fetelor) preferat intr-o alta postura si tema filmului este una care te inmoaie catusi de putin. El a pierdut un frate, care s-a sinucis in ziua in care a implinit 21 de ani, in urma acestui fapt parintii lor despartindu-se, luandu-i toate sperantele lui Tyler(Robert Pattinson). Ea, Ally(Emilie de Ravin) a asistat la uciderea mamei sale in statia unui metrou dupa ce au fost jefuiti. Totul se schimba cand cei doi se intalnesc, fiind atrasi unul de celalalt. Filmul este unul de drama, destul de bine realizat.

Un trailer ca sa va conving.





2. 28 Weeks later













Da sa fie o trilogie, prima parte fiind 28 days later, insa inca n-am apucat sa vad partea asta. Peste acest film am dat intamplator si mi s-a parut un Horror-Thriller destul de bun. Un virus ia controlul asupra Angliei, fiecare om care ia contact cu virusul se transforma intr-un ceva(?!), omorand fiecare om care ii iese in cale. Se pune carantina asupra tarii, iar dupa 28 de saptamani acesta carantina este ridicata, raul fiind inlaturat. Doi copii ajung inapoi in Anglia, tara lor natala, unde tatal lor este un sef mai mic si are acces aproape peste tot. Copii, cum sunt ei de obicei curiosi mereu, se reintorc la vechea lor casa, teritoriu care inca nu era sigur. Acolo baiatul mai mic, Andy o gaseste pe mama sa, pe jumatate infectata de virus. De aici filmul ia o intorsatura interesanta.

Si un trailer pentur voi:

PS: Imediat ma pun sa ma uit la 28 days later si o sa revin cu un edit.



3. Alfie













Alfie, un film cu un umor ridicat(pentru barbati) pana pe la sfarsitul filmului si o victorie detasata(pentru femei) in ultimele 15 minute ale filmului. Alfie( Jude Law) este un conducator de limuzina, care stie cum, ce si unde sa faca, stie cand sa puna punctul pe i si cum sa seduca orice tip de femeie. Este o comedie savuroasa, insa finalul mi se pare ca-l strica totusi(sunt obiectiv acum), coborandu-si barbatia la un nivel foarte scazut. Totusi, eu consider ca se merita  sa  va pierdeti o ora si jumatate din timpul vostru pentru acest film.

Trailer:



Un comentariu:

  1. Remember Me

    de mult as vrea sa il vad , dar am crezut si cred ca nu e asa de interesant nu am vazut nici un "film cu vampiri" :P unde toata lumea e inebunita dupa el , dar asta parca ar merge ...daca zici tu

    RăspundețiȘtergere