28 nov. 2011

Leapsa

Leapsa primita de la Emme


Cel mai de pret lucru: Familia!
Cand sunt suparat/a: Ascult asta
Cand vreau sa ma relaxez: Ma uit la desene :))
Locuri unde as trai: Australia
Cel mai fericit/a am fost: in general sunt fericit, nu foarte, doar fericit.
Nu spun nu propunerii : sa imi fie vecina Crudutza :))
Ma feresc de : falsitate.
Am emotii cand : sunt intr-o situatie bizara.
Regret ca : nu am insistat sa am mai mult.
Nu as renunta niciodata la : tot ce am acum.
Cei mai buni prieteni : sunt cei care iti spun "Las' ca trece ba!"
Ma enervez cand : nu e cineva de acord cu mine :))
O zi perfecta : O plimbare pe Zidul Chinezesc, o cina romantica cu ... pe Turnul Eiffel si un concert cu Eminem!
Ce te motiveaza sa scrii pe blog? : Mai nimic, aici e buba!
 Cum reactionezi la comentarile negative ?: Is indulgent mai mereu.
 Cum te-a schimbat pe tine blogul ? : In mai bine, sper.
 Sau alte persone care le-ai cunoscut in blogosfera? Nu prea ca nu le-am cunosc cu adevarat.
 Cine te-a influentat sa faci blogul ? Automotivare.
 Placi pe cineva ? Ca toti pamantenii :))
 Vrei sa dai aceasta leaspsa-chestionar si altcuiva ? Hai sa fie.


Leapsa merge mai departe la Miss Raza de Soare, Ari si Bia + cine il mai vrea :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu