23 nov. 2011

Romanii sunt...altfel


  Probabil unii ati auzit de noua campanie demarata de ROM, ciocolata autentica romaneasca.

Campanie care doreste sa ne faca destepti, asta pe internet, pentru ca in realitate e mai complicat, sa zic asa. Cu siguranta cei de la departamentul de marketing sunt niste oameni destepti, pentru tot ei au reusit sa miste tara cu campania lor de acum un an.

Am stat si am observat ca multi au contribuit la aceasta campanie, i-au facut publicitate, reclama, pana si Mircea Badea a vorbit despre asta in emisiunea lui. Asta sunt lucrui numai bune, insa cu siguranta e o chichita si in spatele acestei campanii.

Parerea mea este ca nu conteaza ce zice un motor de cautare, cum ne considera el doar prin pricina faptului ca apare acolo ca suntem prosti, paduchiosi, rasisti ori mai stiu eu ce. Am demonstrat-o prin nenumarate randuri ca suntem cu mult mai destepti decat altii, si asta cu siguranta e o dovada care ne demonstreaza multe!

ROM-ul se alege cu laude intense din partea romanilor si in acelasi timp cu o inca mana de oameni care cumpara ciocolata, care de altfel e chiar buna. Nu-i nimic rau in asta, ba din contra, la mai multe! Insa pe mine ma amuza cum unii au sarit in sus crezand ca o chestie de asta chiar se poate realiza.

Trebuie o duzina de destepti ca sa putem sa facem o asemenea schimbare intr-un asemenea motor de cautare. Nu cred ca o sa mearga doar prin simplul fapt ca scriem noi acolo fain frumos: Romanii sunt destepti.

La fel cum scrii si despre italieni, francezi, moldoveni, si motorul de cautare iti arata ca nici ei nu duc lipsa de paduchi si de stupiditate.

Si totusi, pana acum sunt peste 150 mii de cautari destepte, asta dupa statistica data pe site-ul oficial al campaniei. Sunt curios cati ne facem mai destepti pana pe 1 decembrie, pana cand tine protestul initiativa ROM-ului.

Cum am scris si mai sus, ma bucur pe deplin pentru acest proiect, felicit cei care l-au initiat si chiar il si sustin, asa ca va pun si voua, daca sunteti interesati sa intrati pe site-ul campaniei si sa ajutati ca sa ne devenim mai destepti si pe internet. :)
Intrati pe site la sectiunea Schimba imaginea Romaniei si de acolo va descurcati voi, ca doar sunteti destepti...insa, daca cumva, din greseala, intamplator se rataceste pe aici si vreun roman care nu este atat de destept, o sa pun si un tutorial care sa va ajute.

PS: Abia astept sa vad cine preia aceasta initiativa si pe Youtube, ca cica si acolo suntem:

PS2: Sper ca nu o sa fiu luat pe sus doar pentru ca nu am fost complet de acord cu campania cu motivul ca nu sunt roman pur sau mai stiu eu ce. Am fost cat se poate de obiectiv.

Spor!


2 comentarii: