1 iun. 2010

E ziua ta, copile!

1 iunie. Vara?! Cam greu, ploua. Insa 1 iunie mereu a insemnat ceva aparte pentru copii, doar e ziua lor. Asadar, ce facem de 1 iunie?


Pai, ne pupam cu cine vrem:

Mancam cum vrem:

Ne uitam unde vrem:


Facem ce vrem:



Copii, bucurati-va de ziua asta!

Lunecand pe bolta-albastra
A venit intai o stea
Ca sa-mi scrie pe fereastra:
- Sa traiesti, e ziua ta!

A venit si-o randunica,
Tot langa fereastra mea!
Ciripind a vrut sa-mi zica:
- Sa traiesti , e ziua ta!

Si salcamul plin de floare,
Frunza-ntr-una-si legana;
Sa-mi sopteasca o urare:
- Sa traiesti, e ziua ta!

Dar si flori si cant si stele,
Toate le-am putut afla
,In urarea mamei mele
Sa traiesti, e ziua ta!

Sursa poezie: copilul.ro

4 comentarii:

  1. ehe :) LA MULTI ANI TIE . LA MULTI ANI MIE . LA MULTI ANI NOUAAA :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai dreptate.. Merita din plin sa faca ce-si doresc.. :X La multi ani si tie, copilas! :X

    RăspundețiȘtergere
  3. Iustin mamă, de ce ştiam eu că ăsta n-o să fie un post decent?:))
    ps.-ştiam asta de când am văzut în blogroll că ai post nou...:)))
    LA MULŢI ANI, BEBE!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu-i nimic indecent la post. :D Asa-i natura lui. :p

    Multi ani si tie :*

    RăspundețiȘtergere