29 iun. 2010

Recomandare

Cum vremea ne obliga sa stam in casa, n-am stat degeaba si m-am chiorat si eu la cateva filme.

Hot tube time machine - 2010

  Adam, Nick,  si Lou fac o mica excursie la munte, unde mergeau ei in tinerete, fiind insotiti de Jacob, nepotul lui Adam. Aici, printr-o minune se reintorc in timp pana in anii '80 si retraiesc cele mai frumoase(sau nu?!) clipe petrecute in tinerete in aceea statiune. Singura cale de intoarcere la normal era ca fiecare sa refaca ceea ce a facut pe vremea aceea, exact la fel! Chestii traznite, despartiri nedorite, tot tacamul! Merita vazut.

Si un trailer ca sa va convingeti.


Duplex - 2003

Nu stiu cum de nu am dat pana acum de filmul asta, insa pot spune ca am ras in continuu o ora si jumatate. In rolurile principale sunt Ben Stiller, Drew Barrymore si o batranica mortala - care nu vrea sa moara - pe nume Eileen Essel. Nu stiu cum e cu baba si mitraliera, insa baba aici e criminala. Iar cuplul din rolul principal se potriveste la perfectiune. Nu va zic prea multe, mai bine va uitati la el cand aveti timp, merita!

Trailer:



PS: Am dat si bacul azi, sa stiti. La mate. Normal, a fost greu ca dracu' :)) Noroc de noul meu prieten din fata mea, m-o aranjat de cel putin un 5. Erau chestii care nici macar n-a pomenit profa in cursul anului la scoala, asta doar ca sa stiti ca nu sunt eu de vina, da ce, daca nu invat inseamna ca nu stiu?!

One more left, geogra! Hai ma ca acolo sunt bun, nu-mi fac probleme! :D

Ne auzim soon.

Cius.

3 comentarii:

  1. Asa cum ziceam eu ieri. Vorbeam cu mama, ca daca ar trebui sa se dea bacul din ce CHIAR AU PREDAT profesorii din tara asta, subiectul ar avea 5 minute si un exercitiu cu 2 subpuncte=)))

    RăspundețiȘtergere
  2. eh,ash vrea da :)) !
    mi-se pare dragutsa melodia .

    RăspundețiȘtergere
  3. ia uite ce aiurita mis =))) .
    am lasat comentu la alta postare .
    l-) . scz`ma :">

    RăspundețiȘtergere