2 iun. 2010

English, done!



Si cand ma gandesc ca la inceputul anului eram tare tensionat in legatura cu BAC-ul, cel mai greu examen din liceu. Azi am terminat si cu Engleza, oral, dupa ce luni am sustinut proba scrisa si auditiva(lessening).

Nu stiu cum sa va spun, insa emotiile au lipsit cu desavarsire, stiind ca si cu greva asta, tot examenul asta o sa fie un pamaflet. Ca sa vezi ce putere are Avatar, ca nici la examen n-am scapat de el, la scris avand un text despre film. Nu sunt eu mare vorbitor de engleza, insa daca acestea sunt cerintele pe care le impune guvernul, nu ma mir ca tara se duce de rapa.

Si varu-miu de 12 ani putea sa raspunda cu usurinta la raspunsurile de la nivelul A1-A2(cel mai mic nivel). Nivelul B1-B2 a fost totusi mai greu, dar si acela cu putina atentia se rezolva in 5, maxim 10 minute.

Acum sa revenim la ziua de azi. Engleza, proba C(oral), 3 intrebari.

1. How many cousens have you get?

Simplu: 21!

2. Talk about an experience what you never forget.

Ultimul Revelion, cand era sa primesc un topor in cap.

3. Era un citat, despre cum e mai bine sa  inveti, la scoala sau din experientele din viata de zi cu zi.

Mie mi s-a parut destul de usor. Si chiar de nu reusesc sa iau B2, B1 e asigurat.

A mai ramas scrisul. Daca si acolo o sa fie asemanator, parca vad cum intra toti taranii la nu stiu ce facultati cu prestigiu.

Voi ce parere aveti de aceasta metoda de a da BAC-ul? E mai bine asa sau era mai bine inainte?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu